stephaniebergstrom

Alla inlägg under september 2012

Av Stephanie Bergström - 27 september 2012 09:25

Hos frissan igår så blev det lite förändring iaf! Klippt bort det mest slitna då jag kom på att nä ska inte ge upp mitt hår, det ska bli långt! Någon gång iaf :))

Så vi gjorde en "ombre" alltså färgade min utväxt plus en bit till ner brun och behöll resten blont, eftersom jag vill vara blond. Men ändå lite höstig! Blev skit bra, mesade dock lite då det mörkfärgade kunde fått gå lite länge ner, men det får vi ta nästa gång om typ 10veckor. Nu kommer inte uvtväxten märkas på samma sätt heller nice! 

Men det är tydligen inne med Ombre & dip dye nu. Men Johanna gjorde ett super bra jobb nöjd som vanligt! :))

Nästa gång kör vi lite mer mörkt och längre nerdraget. Slänger upp en bild men det gör den inte rättvis. Bättre IRL. 


 


Som sagt dåligbild! Ser bättre ut fram ifrån! :) Sen så är det bra att när man sätter upp det så ser man mer mörkhårig ut och när man har det nere uppfattas man nog mer blond. Helnöjd iaf! 


Idag är det jobb som gäller, sitter på jobb just nu men det är väligt lugnt så det är skönt :)) imorgon blir ju mer hektiskt!

Helgen består väl mest av jobb & så fyller pappa år! yeeey! 

Sen ska jag och Mats ta itu med lite saker som ska "redas ut" , det lät hemskt serisöst! Men det gäller en rolig sak :D


Måste bara skriva att på jobbet på fredag & lördag ska vi springa runt i Lund & Landskrona med Onepeace! haha märka med CityGross all over it! Vad gör man inte för marknadsföring?! 


Av Stephanie Bergström - 26 september 2012 11:45

Ett tag sedan jag blogg nu, man glömmer bort det och man blir en periodare ;)

Idag är det fullspäckat schema första jobb hela dagen och sen till frissan, yeeey!! 

Älskar att gå till frissan så skönt att bara bli omhändertagen. Vet dock inte vad jag ska göra.. 

Har tid för klipp & sling/ färg. Så vet att det är en långkörare hos frissan iaf! :) 

hmm är inne på att klippa av lite mest för det är så slitet så det går snart av avsig själv ändå. Tyvärr! 

Sen om man ska nyansera det i en annan blond nyans eller what to do?! Johanna har alltid idéer, hon är super bra hon! 

Va även i förra veckan och fixade naglarna lide fräsiga!! 

Kan visa dem lånar en bild från Marie på StudioNiltz, hon är super hon med naglarna håller skit bra, brukar ha problem med släpp hos andra men hennes kan jag ha 4v utan problem :))


 


Så blingiga och snygga. 


Annars i veckan är det jobb som står på schemat. Ska även hoppa in och jobba för Hjärnbruket så blir fredag eftermiddag & lördag där. 


Just det första fotbollsträningen igår på evigheter, fyfan! Höll på att stryka med. Så dåligt tränad!! Och ont i hela kroppen idag. Ajajaj..


Får se kanske bloggar mer ikväll efter jag varit hos frissan ;))

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards