stephaniebergstrom

Alla inlägg under augusti 2013

Av Stephanie Bergström - 17 augusti 2013 10:32

Tänkte att jag skulle försöka lägga upp bilder varje vecka så jag sen kan gå tillbaka och kolla. Är sämst på att ta bilder. Magen känns hantebart stor, den är nog ingen jätte direkt.. dock så har jag massa sammandragningar. Obehagligt och ibland gör dem lite små ont, vilket enligt BM inte va jättebra men just nu känns det som ingen stötte fara på taket. Dem är mest oroliga för att det ska sätta igång förtidigt. Sist jag var hos BM v28 (27+2) så låg lilleman med huvudet uppåt, ska till BM igen den 30/8 är nog i v32 då så får se om han behagat vända sig. Vad jag känner själv just nu är nog att huvudet ligger uppåt vid mitt högra revben. Känns som han sedan gnider sitt huvud mellan revbenen när han rör sig.
Annars då, jo huset är klart med allt som har med målning och tapetsering. Nu har vi en hel del som måstr införskaffas. Hyllor och dylikt :-)

Av Stephanie Bergström - 2 augusti 2013 15:40

Igår fick vi tillträde till VÅRT hus! :-)
Nu är det en jäkla massa målandet innan vi kan flytta in helt. Men svärfar har varit här och smyg börjat här innan dem andra målarna kommer på måndag.
Dagen har även bestått av glukosbelastning hos BM, usch! Mådde så illa av det. Men allt
Såg bra ut iaf! Kommer dock bli sjuksksjukskriven om försäkringskassa inte skulle bevilja att jag får gå i vecka 32 eftersom jag har fått rätt mycket sammandragningar även på nätterna förmodligen pga stress. Han får gärna stanna inne ett tag till lite förtidigt att komma redan nu. Magmåttet låg inom det normala så fortsätter det såhär så beräknas han väg 3600. Vi har även fått remiss för ultultraljud även fast dem tagitbort det sista. Känns rätt skönt då får man se så allt fortsattvis ser ok ut och beräkna mer på födelse vikten. Vi är nu inne i vecka 28. Helt sjukt vad tiden går snabbt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards