stephaniebergstrom

Alla inlägg under juni 2013

Av Stephanie Bergström - 20 juni 2013 22:49

Dagen har bestått av jobb och vip kväll på Iris & Pelle. Blev faktiskt en del kläder eller klänningar :-) det är man värd när man är gravid över sommaren, lite fina klänningar! Jonna hade varit på Ullared och hade med sig lite gifts. Så jäkla snällt!
Imorgon är det midsommar, ska bli mysigt att fira midsommar med massa barn. Ser fram emot nästa års redan..
Idag är en sådan dag då jag längtar extra mycket efter vår lille pojke. Och jag undrar massor hur ser du ut? Vem är du? Vem kommer du vara mest lik? Det enda jag vet är att du kommer vara alldeles perfekt och älskad. Du är så efterlängtad vårt fina barn och vi ser fram emot att träffa dig i Oktober.
Nej nu ska jag glida ner i sängen, klappa lite på magen och sedan få lite skönhetssömn.
Magen börjar ta sig och vikten ligger på + 1kg så nu händer det grejor!

Av Stephanie Bergström - 20 juni 2013 22:49

Dagen har bestått av jobb och vip kväll på Iris & Pelle. Blev faktiskt en del kläder eller klänningar :-) det är man värd när man är gravid över sommaren, lite fina klänningar! Jonna hade varit på Ullared och hade med sig lite gifts. Så jäkla snällt!
Imorgon är det midsommar, ska bli mysigt att fira midsommar med massa barn. Ser fram emot nästa års redan..
Idag är en sådan dag då jag längtar extra mycket efter vår lille pojke. Och jag undrar massor hur ser du ut? Vem är du? Vem kommer du vara mest lik? Det enda jag vet är att du kommer vara alldeles perfekt och älskad. Du är så efterlängtad vårt fina barn och vi ser fram emot att träffa dig i Oktober.
Nej nu ska jag glida ner i sängen, klappa lite på magen och sedan få lite skönhetssömn.
Magen börjar ta sig och vikten ligger på + 1kg så nu händer det grejor!

Av Stephanie Bergström - 19 juni 2013 12:51

Idag går vi in i v. 22 jag tycker tiden går så låångsamt. Känns som en dag är ett år. Men jag har ju inget tålamod när det kommer till saker jag längtar efter. Har varit en snabb visit hos BM idag och bara lämnade urinprov har små känningar av urinvägsinfektion men känns ändå lite bättre nu så vi får se. Passade även på att få höra på lill killens hjärtljud. Så mysigt, sen måste jag bara säga att Barnmorskorna mitt i skåne är bara så jäkla bra. Trevliga, snabba och tillmötesgående. Tycker det är så skönt med människor som kan le och har en glad ton det ger en skön positiv energi, varför är inte fler på det sättet? Det smittar ju av sig på andra om man möter folk med ett leende :-))

Idag ska vi bort till "vårt" hus och spana lite möbler då den familjen som flyttar nog ville lämna/sälja lite möbler, har ju siktat in mig på en sådan gasolvärmare som man har på uteserveringar, det kan vara rätt gött på kalla kvällar. 

Så hoppas dem vill sälja den!

Igår va vi ute och fiska på sjön, så jäkla härligt väder! Riktigt skönt att bara komma ut och fin bonus att jag fick en liten gös. I vår båt hade vi 100% utdelning då alla fick vars en firre :-) Mycket bra kväll med familjen Mårtensson. 

Snart vankas det midsommar och en extra dag ledigt :-))


Av Stephanie Bergström - 15 juni 2013 12:51

Tiden går så snabbt! Nu har vi passerat halvvägs. Som vi längtat efter vår pojke. Han är en rätt aktiv just nu. Så mysigt att lägga sig ner och bara låta honom gå lös. Konstigt hur man kan älska någon så mycket som man aldrig har träffat?
Sedan en annan nyhet är att vi har blivit husägare!! Med tillträde 1/8 :-)
Så nu blir vi sätoftabor, känns helt rätt!
Så då har vi lite större ytor och ett kanon läge till bebisen kommer i oktober.
På RUL blev vi flyttade från att han skulle komma den 24 okt till den 29 okt. Men varken vi eller barnmorskan tror riktigt på det. Har två datum som det känns att han kan komma på 17 okt eller 27 okt.
Sen så har vi börjat fundera på lite namn och vi har iaf två stycken och det är Ludvig och Alexander.
Så får väl se när han kommer ut om han är en Ludvig eller Alexander kanske han får båda namnen :-)

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards