stephaniebergstrom

Alla inlägg under juli 2013

Av Stephanie Bergström - 16 juli 2013 09:07

Sitter nere på jobb och det är så lugnt och skönt! 

Ingen telefon eller spring för vi har egentligen semesterstängt i 2 veckor men vi är några som jobbar halvtid under denna perioden så här är bemannat för akutärende och för fiskets skull. 

Tänk att snart har halva juli gått, var tar tiden vägen? Fick en flashback från 18 Juli 2008, Louice fördelsedag som vi firade i Åhus. Det var vilt. Herre jäkla alltså! Tänk att det är 5 år sedan?! Tiden går så snabbt då var man helt vild och vi körde all in hela sommaren. Då visste man inte att man 5 år senare skulle sitta här gravid, förlovad och snart få tillträde till sitt egna hus. Det är det roliga med livet man vet aldrig vad som komma skall. 

haha hittade lite gamla bilder på mig och Lollo. Herre guuuud! 


   

         

oj!

Av Stephanie Bergström - 10 juli 2013 10:25

Gick tillbaka i bloggen och kollade bilder. Alltså magen har verkligen växt! Måste lägga upp en bild som jag tog igår sen kan ni ju spana in bilden från v17 haha.. jisses. Man ser kanske inte så bra på den.. men jaa det går framåt iaf!

Av Stephanie Bergström - 10 juli 2013 09:54

Så seg jag är på att blogga. 

Idag går vi in i vecka 25 helt sjukt vad tiden springer iväg. Det händer verkligen grejor nu! Magen har vad jag tycker blivit enorm och vågen visar 3,5kg+. Bara denna veckan har jag nog gått upp minst 1kg äter som en häst just nu. 

Han är rätt vild mellan varven vilket också gör att man mellan åt blir lite nojjig när han är lugn. 

Annars så är det mycket som ska fixas vi tar över huset 1 Augusti och det ska handlas massa saker. Både till bebisen och till huset. 

Så denna vecka har vi köpt babyskyddet blev ett Besafe izi go+ som skulle vara "Bäst-i-test", kanske lite dyrt men vi vill absolut inte tumma på säkerheten. 

Har även inhandlat spjälsängen och skötbordet när vi ändå var igång. Blev av märket Baby Dan och serien Tarok. Vela mellan den och Trolls serie Royal men nu blev det en Baby Dan istället. 

Idag står på agendan att jag ska försöka avgöra vad vi ska ha för säng själva. Mats har gett mig fria händer. Har kollat in en kontinentalsäng, sjukt skön! Men sen fick vi ögonen för en ställbar kontinentalsäng. Känns bara så hel gött att kunna ställa in för att kolla lite film i sängen och mysa med bebisen. Men det är kanske lite overkill? Det är kanske onödigt? Funderar på att åka in och provligga sängarna och sen bara slå till på den som magkänslan säger :-)

Återkommer med hur det blev.. 

I helgen ska vi åka in och kolla på Gyllene Tider, så kul!! Va och spanade in dem sist dem hade turné med. Älskar verkligen GT, dem är svensk sommar. 
Ett kallt glas vitt vin en varm sommarkväll locker så sjukt mycket just nu och bara sitta på trädäcket och njuta. Det får bli nästa sommar :-) 

Slänger upp lite bilder på sakerna vi köpt, snodde bilderna från nätet. 

     


Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards