stephaniebergstrom

Alla inlägg under mars 2013

Av Stephanie Bergström - 20 mars 2013 21:03

Så va marie hemma igen så man fick nya nails. "klorna" försvann ;-) och mycket kortare så jag kan bli lite snabbare på datorn!

Av Stephanie Bergström - 12 mars 2013 13:32

Ett tag sedan jag blogga. Men antingen så är det full rulle eller så händer nada, så då är det svårt att blogga :))

Har ju fått nytt kontor på jobb, riktigt skönt att ha ett eget kryp in. Där man inte blir störd. Hatar känslan att man har "hökar" bakom sig, är ju endel sekritess på jag gör! 

Sedan fick jag ju ny dator med, woop woop. Men va ju inte det jag skulle säga.. Utan RALF GYLLENHAMMAR, oh jag är kär! Bästa Mello låten, Bed on fire. Sen så har han något speciellt, så cool. Har ju faktiskt sett han live på Sweden rock 2008 när han spelade med Mustasch. Oftast är det så att dem killarna med riktigt bra röster kommer från rockvärlden. Skönt riv i dem liksom. Så nu har sitter jag instängd på mitt kontor och har Raffe på replay, haha! Det som är mest pinsamt är nog att jag lyssnar på mobilen.. För har inte koplat in högtalarna ;) Tur ingen hör mig. 



Lyssna och njut mina vänner :))

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards