stephaniebergstrom

Alla inlägg under maj 2013

V19

Av Stephanie Bergström - 26 maj 2013 00:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Stephanie Bergström - 15 maj 2013 20:26

Ligger helt utslagen i soffa. Helt sliten varit en lång dag på jobb och med folk på utbildning i Umeå så blir det bitvis intensivt. Känner av långt nere i magen på kvällarna liksom strålar ner i benen, vet inte riktigt vad det är men gör rätt ont. Men ska träffa den nya BM imorgon så tänkte hör med henne om det är något jag ska tänka på. Tex inte hoppa av och på atver som jag gjort hela dagen idag..
Har en styck sliten hund i soffan med som sprungit runt på jobb hela dagen, hon har blivit så jäkla mycket bättre med att hantera nya människor! Skönt :-)

Av Stephanie Bergström - 14 maj 2013 22:15

Tror jag börjat känna bebisen. Känns mellan åt som något vibrerar i magen. Typ som ett fladder känner det några gånget på dag. Ska väl vara dags snart att börja känna något :-)
Längtar så till den 29 maj hoppas att allt ser bra ut då att allt är som det ska och ett stort plus om vi får reda på om det är en flicka eller pojke! Något säger mig pojke. Vi får se hälsan är viktigast sedan könet spelar ingen som hellst roll.
Annars så har dagen inte varit så positiv. Känner mig stressad av diverse saker mest vart vi ska bo..
Kommer behöva flytta innan bebisen kommer och haft lite halvt på g med ett hus, men det är så mycket omständigheter kring det så jag får magsår och blir helt deppig. Drömläget hade att allt varit klart tills 24 oktober. Men just nu är det struligt. Håller tummarna och ber till högre makter och hoppas att allt löser sig :-)
Nu ska jag lägga mig och klappa mig på magen och vara glad för det jag har och vad som komma skall!

Av Stephanie Bergström - 10 maj 2013 15:06

Idag går vi in i v.17 lite mindre än 3 veckor kvar till ultraljudet. Längtar men samtidigt så är man hel nervös att något ska vara fel. Magen har börjat synas lite nu iaf! Vikten ligger fortfarande stilla alltså på - 2kg tycker ändå jag äter mycket nu. BM sa att det inte va någon fara, bebisen tar det den behöver. Har även bytat BM då det visa sig att den jag haft nu varken kollat upp så jag inte hade någon UVI eller kollade odlingen samt inte kompletterat remissen till UL i Lund. så hade jag själv inte ringt in och börjat undra varför vi inte fick någon kallelse dit så hade vi förmodligen aldrig blivit kallade.. Så tappade förtroendet och bytade till dem privata här istället och dem verka supet bra! :-) så blir att träffa nya BM på torsdag och lämna nytt UVI prov.
Så här ser det ut idag v.17 (16+0).

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards