stephaniebergstrom

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Stephanie Bergström - 3 december 2012 11:50

Omg! vad hände med vädret?? 12 minus!! herre gud! & 17 grader inne, fan t.o.m hunden frös!

Vi försökte oss på att tända vår kasett men det slutade mer i ett rökfylt hus som osa SKIT! Mår seriöst illa av lukten av brasa, trodde jag skulle spy inatt för den jäkla lukten satt i. Usch. 

Fullspäckad vecka framför oss. 

Städa som en galning nere på jobb för här är seriöst så jäkla äckligt, finns en andledning att man aldrig äter här nere utan lunchar ute alltid. Men som sagt ett jäkla ryck nu för det kommer flya ner chefer till oss som ska diskutera lite framtids planer och då kan det inte se ut såhär. Samt så ska jag byta kontor innan revisorn kommer nästa vecka så massa stök. 

Fredag är det jobb på CG vi ska köra julmarknad(?!) hmm spännande! Dock små stressad. 

Men på Lördag ska vi till Ullared, yeeeej! Ska bli skoj. 

Efterlängtad tid hos frissan på Torsdagkväll med, skönt! Lite Stephanietid så skönt, längtar. 

Jag längtar så jäkla mkt till december månad är över. Julstressen är borta, mindre att göra på jobb & semester!!

Vi har planerat in en skidsemester, blev ju inget förra året och det är väl första gången sen jag var 6-7 år som jag inte åkt skidor en vinter. Det håller inte, jag älskar att åka skidor! Något jag kommer ångra i mitt liv är att jag inte tog en säsong i Österrike efter gymnasiet, det hade varit galet skoj. 

HAHA sånna minne jag och Louice har från Bad Gastein-08 och Bad Gastein -10.. my god alltså så kul! 

Don't stop believing. Vi har ett hus vi vill köpa nere i BG Villa Hollandia. Det står där lagom övergivet och skriker efter oss varje gång. Nä jag är så glad för att vi gjort sånna resor tillsammans. Är även glad att jag och Mats har möjligheten att resa tillsammans för mig är det viktigt. 


Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards