stephaniebergstrom

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Stephanie Bergström - 28 december 2012 22:17

Fyfan äntligen helg igen!! Jisses så stressigt. Bokslut. Så är jag ju ensam om ekonomin så sjukt mycket att göra innan bokslut idag blev det 9h utan rast eller lunch för att hinna klart..
Men belöning efteråt iaf! Mamma skämde bort mig med att köpa kläder till mig så lovely! :) och bjuda på mat och vinkväll, så mysigt!!
Så nu har vi haft middag med vin & myser! Tack mammi!
Farfar sparade heller inte på krutet med beröm och "bonus" från honom är mycket värd då han inte skämmer bort med sånt. Samt att revisorn gav mig jäkla massa beröm, självförtroende höjande! :D nöjd!!
Tydligen klarade jag jobbet bätte än killar som har kandidat i ekonomi..
Kan även lägga till styrelse ordförande på mitt CV nu!
Nä men skönt att man klarar sitt jobb bra, man vill ju utvecklas hela tiden och "klätra på stegen" så känns som ett steg framåt nu :)

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards