stephaniebergstrom

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Stephanie Bergström - 13 december 2012 21:57

Då var middagen avklarad helt buga sprängd nu, nästan så jag mår illa!
Men det var gott! Käkade först vitlöksbröd och sedan någon fläskfile rätt. Imorgon vankas julbord med jobbet på lucky och julklapps utdelning men eftersom jag är halvt företagsledare så vet jag vad julklappen blir men det håller jag hemligt tills imorgon :)
Påtal om julbord så ska jag hämta Mats i Huaröd efter deras jobbs julbord.. Så snålt att respektive inte fick följa med. Så snåla är iaf inte vi på Atv Center haha.
Dock börjar jag bli rätt sleden nu..

Av Stephanie Bergström - 13 december 2012 15:17

Idag så fyller min kära mamma 45 år så blir nog en sväng till spanska restaurangen ikväll när mamma slutat jobba.
Är så glad att mamma halt tvinga mig till doktorn igår för min hosta som aldrig släpper. Väl där då fick jag utskrivit host medicinen cocillana etyfin(?) nog fel stavat.. Men shit så effektiv! Fattar att man ska ta det försiktigt med bilkörningen för det var då krut i den.
Sedan har nog min astma gjort sig påmind igen så fick ny bricanyl & pulmicort, så nu är ja rustad för vintern :)
Kan rekommendera Brahehälsan i eslöv. Rent och frächt samt förtroende ingivande. Något höörs vårdcentral verkligen inte är!
Snabb hjälp med blev uppringd av dem på utsatt tid och fick en tid 2 timmar senare.. Bra sevice :))!!

Av Stephanie Bergström - 13 december 2012 10:16

Oh är så jäkla glad för vad jag fick veta igår :))
Louice och Martin förlovade sig på 12-12-12!!
Välkomna till klubben säger jag och mats! Så glad jag blev och så fin ring!! Ahh!
Sen så blir det nog jag och lollo som kör lite girls night på lördag får ju fira förlovningen :))!!!
Taggad och glad idag.
Grattis mina fina vänner. Lav yaa lollo<3
Snodde med lollos bild på ringen hoppas det var lugnt så fin!! Oh lycka!

Av Stephanie Bergström - 13 december 2012 10:16

Oh är så jäkla glad för vad jag fick veta igår :))
Louice och Martin förlovade sig på 12-12-12!!
Välkomna till klubben säger jag och mats! Så glad jag blev och så fin ring!! Ahh!
Sen så blir det nog jag och lollo som kör lite girls night på lördag får ju fira förlovningen :))!!!
Taggad och glad idag.
Grattis mina fina vänner. Lav yaa lollo<3
Snodde med lollos bild på ringen hoppas det var lugnt så fin!! Oh lycka!

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards