stephaniebergstrom

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Stephanie Bergström - 31 december 2012 20:30

Du milde gud den smälte i munnen så jävla fin!! Åt en oxfile i Dubai som va så sinnessjukt god dem flögs in från Texas, köttet då. Den ligger fortfarande på en säker första plats.. Men denna är lätt den bästa jag ätit i Sverige! :)) mumma! Tydligen ville mamma ha dricka mer skumpa för flarre nr 2 drogs fram.. Vart ska detta sluta? ;))

Av Stephanie Bergström - 31 december 2012 19:49

Förrätten nere första flarre skumpan nere :))
Maten är riktigt lyckad iaf förrätten och skumpan..
Nu väntas oxfile och vin! För priset på oxfilen så måsten den vara god.
Smell you later!

Av Stephanie Bergström - 31 december 2012 16:38

Så efterrätten avklarad nu ska jag och mats bege oss hemmåt och fräscha till oss. Svira om till nyårsklädsel sen ska vi tillbaka och hjälpa till med resten av maten :-))
Klant-Stiffe har också varit igång slog skallen rakt upp i kanten på fläkten hos mamma och papa. Så en fin bula pryder nu mitt huvud, fint!
Blir övernattning i Höör med.
Men iaf Gott nytt år allesamman! :)
Blev pälsväst på idag.

Av Stephanie Bergström - 31 december 2012 15:02

Full rulle idag börjde dagen med att få naglara fixade :))
Sedan systemet för att inhandla divs. Drycker..
Nu ska jag fixa efterrätten eftersom den måste stelna i kylen, chokladpannacotta! Mumma.
Mina nya guld naglar!

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards