stephaniebergstrom

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Stephanie Bergström - 17 december 2012 22:45

Many years have passed since those summer days among the fields of barley...
... You'll remember me when the west wind moves upon the fields of barley.

Word!

Av Stephanie Bergström - 17 december 2012 22:28

Då var det måndag igen och jobb. Ja nu händer det mycket på jobb vi expanderar lite och ska börja sälja ett märke till och byta om hela bokföringssyatemet vilket betyder mer jobb för mig..
Ohh vill så gärna åka på resa antingen köra skidor, solsemester eller kanske till en stad som NY eller duabai. What to do? Tar gärna emot tips så vi kan bestämma oss :)
Imorgon ska jag iaf "utomlands" till DK med kroisos och gå på tivoli, skönt men först upp och jobba på morgonen.
Från en sak till en annan gick igenom fb och kollade gamla inlägg från 07/08 haha så jäkla klockrena!! Vilka festprissar jag och lollo t var & höörs jäkla radarpar! Ska ge exempel på print sceen.. Gud vilka minnen och alla gamla vänner. Hade något med som alex skrivit som väckte jäkla minnen från när han kröp under grunden på pappas hus i sätofa med en tomtelycka och klaga på isoleringen.. Jisses! Gav han huset en gång med när jag stannade kvar i hlm efter en kväll på qbar, snäll vän man är :) aja han passade iaf huset bra för både han och huset var kvar när man kom hem..
Nu när man tänker tillbaka på det va man fan helt galen där ett tag. Men nu har man verkligen lugnat sig talar nog för både mig och "lois" som lollo t kallades då. Nog bra vi hade den tiden för då tänker man inte "tänk om.." eller något sånt man har varit ung och vild. Nu är man lugn och i ett stabilt förhållande och har aldrig mått bätte :)) slänger upp en bild från i lördags nä radarparet hade en reunion!

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards