stephaniebergstrom

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Stephanie Bergström - 11 december 2012 20:56

Oh baby i carry you away into the gardens tale. But everything died and turned to stones I layed her under the old oak seing it all blossom forever more. Minnen!!
Satt och snacka med Mats om minnen och kom framtid att alla mina fina, galna, sjuka, utflippade minnen kommer från sommaren 2008. Jäklar vad ens liv kan se annorlunda ut nu. Då var jag helt ner kärad i en kille samtidigt som jag visste att jag hade en annan jag alltid trillade tillbaka på som blev värsta triangel dramat. Ja jisses ung och dum men man ser tillbaka på allt med ett leende. 2008 va sommaren som va blod, svett och tårar många nya bekantskaper knöts som idag inte finna så mycket av men fan vad kul vi hade :) jisses! Tyvärr så har ju Alex valt att gå vidare till ett för honom färmodligen bättre ställe men fortgarande så tacksam för jag fick lära känna honom. Jäkla Alex han har inbringat blod, svett och tårar för en haha men idag är jag bara glad för det ;) haha!! Bär fortfarande på minnen som nog bara jag och Alex vet men dem får stanna mellan oss.
Jäkla vad man har mognat på något år, men det är nog viktigt att man varit lite ung och vild så man kan ha ro i själen nu.
Nu har det ju nästan gått så långt att vi sitter hemma som pensionärer. Så på lördag har jag ocj Mats beatämt fär vi ska ut och slå klackarna i taket på Ladan faktiskt där vi träffade varandra för snart 2 år sedan.. Omg fan vad tiden går!!
Men ja skumt att man inte kommer träffa Alex där, gjorde man ju alltid förr då när man va ute och svirade ofta jag och louice ;) tider!!
Der blev ett långt inlägg, men skönt att ventilera.
Nu ska vi käka lite hemma gjorda köttbullar som sagt är ju halv pensionär nu ;)) men älskar mitt liv mer än någonsin och skulle aldrig byta det mot något i världen. Men minnen är alltid minnen och dem är roliga att gräva bland. Och Louice Lav yaa! <3

Av Stephanie Bergström - 11 december 2012 20:16

Massa på jobb och mitt i allt klämde jag in ett besök hos Marie för att fixa mina naglar blev lite juliga med rött och guldglitter :) helnöjd som vanligt!
I torrsdags va jag även hos frissan. Färgade håret ett steg mörkare också sjukt nöjd! Johanna är fan bääst!! Lördagen spenderades lördagen på Ullared fyfan ångestframkallande.. Åker aldrig mer dit innan jul.

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards