stephaniebergstrom

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Stephanie Bergström - 14 december 2012 12:28

Äntligen fredag och är helt ledig från CG denna veckan, skönt! :)
Snart lunch och då ska vi fixa julklapparna till jobbet jag och pappa. Liten ledtråd är att det kommer bli en "privat upplevelse"(?) haha. Låter kanske lite wierd! Blir nog bra.
Julbord idag och bowling, trevligt!
Jag är så jäkla nöjd med mig själv för igår blev jag så förbannad på luftpumpen hemma för den ger ingen värme hader seriöst 15 grader!! Så jag drog fram dem tekniska fingrarna och tänkte att jag måste ju kunna fixa den på något sätt, så drar av lite saker rengör den och får ihop den igen (thank god) OCH den börjar fungera??!! Nu har vi 22 grader. Ytterst :D nu man kan sätta upp luftpumps tekniker på CV eller? Hel nöjd!
Hade morgon mys med Babben imorse har lagt märke till att hon lägger ena örat ner när hon är trött, så sött :)
Näää nu ska vi göra lite nytta på jobb!

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards