stephaniebergstrom

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Stephanie Bergström - 21 december 2012 12:45

Gick igenom lite foto på datorn idag. Ohh vad jag vil ut och resa igen. Vet bara inte var??

Storstad, solsemester, skidor?? ja what to do :) skidor blir det iaf i vinter det är spikat. Men kanske ska planera in en vår resa som den vi gjorde till Italien. Slänger iaf upp massa bilder så kul med minnen.

Italien resan var ju speciell för då 20120528 så förlovade vi oss vid Fotana di trevi!! :)) Lycka!

               


Lycka!   

Av Stephanie Bergström - 21 december 2012 09:31

Ligger fortfarande i sängen(??) wtf. Så sköönt! Börjar inte jobba förrän 12 men jobbar destolängre men så skönt med sovmorgon.
Mats lät mig sov imorse med annars så ska han ju alltid väck en för "det är så svårt att gå upp själv.." haha så söt!
Sist jobbedagen innan jul får vi hoppas har dock en känsla av att det blir jobb ändå på atv center. Där ifrån på något psykologist sätt blir man aldrig "fri". Har åkt rakt ner i samma träsk som mamma och pappa där nästan det ända man snackar om är jobb när man träffas lite trist men så är
det väl och snackar man inte så tänker man.
Blir helstressigt efter nyår för då tar vi in Can-am med och alla BPR prylar så allt ska göras om. Från små saker till stora. Dessutom har utställningslokalen blivit aldelles förliten redan idags läget..
Nää nu ska vi inte snacka atv center!!
Cg som gäller idag och julmarknad.
:))
Imorgon K-stad och julshopping!



Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards