stephaniebergstrom

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Stephanie Bergström - 25 december 2012 21:11

Då har vi kommit hem från årets sista julfirande. Väldigt trevligt & fina klappar! 

Planerna var att åka på förfest hos Jocke och sen eventuellt till jägers, men har sån huvudvärk så stannar hemma. 

Lite besviken jägers ska ju bomma igen sen och man har sånna minne där ifrån men kan verkligen inte gå ut med skallabank. Hoppas Louice har kul ändå :)!

Mats tog med sin nya kamera idag så fick provat den, den fick klart godkännt efter vi kollat på bilderna på datorn! 

Nu ska vi bara bli lite grymma på att hantera den. Den kommer komma fint till pass senare.. 

Imorgon ska Mats och pappa iväg och jaga så tänkte ev. Släpa iväg mamma till stan så jag kan utnyttja det alldeles för generösa presentkortet på valfritt smycke.. hmm!! Me like! 

Nu ska jag snart krypa ner i soffan och hoppas på att värktabletten kan verka. 

Passa på att tacka alla för alla fina julklappar vi fått i år, både igår & idag. :)

Nu smakprov på vad kameran kan göra! 

 

Vår älskling :)

 

First-kitchen!!

 

Julagranen i Rörum!

 

Våra fina klappar!! :)

Av Stephanie Bergström - 25 december 2012 10:32

Sovmorgon och börja morgon med att läsa Elle. Sköönt!
Mats sitter och pillar på systemkameran jag köpte till honom :)
Vi hade nog varit riktigt snälla i år för jisses vad vi fick paket.
Bla en first aid kitchen så nu ska det bakas. Fick också en hel serie från bodyshop, marc jacobs parfym, sheperd inneskor, kläder, klocka, armband, presentkort på nova, en detangler, arlövsrevyn, pengar och min lovely ring!! :))
Ja allt varit snäll i år. Men det var en trevlig julafton. Idag blir det fira jul i rörum! :))
Nu ska jag blädra vidare i Elle!

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards