stephaniebergstrom

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

El toro

Av Stephanie Bergström - 13 december 2012 21:57

Då var middagen avklarad helt buga sprängd nu, nästan så jag mår illa!
Men det var gott! Käkade först vitlöksbröd och sedan någon fläskfile rätt. Imorgon vankas julbord med jobbet på lucky och julklapps utdelning men eftersom jag är halvt företagsledare så vet jag vad julklappen blir men det håller jag hemligt tills imorgon :)
Påtal om julbord så ska jag hämta Mats i Huaröd efter deras jobbs julbord.. Så snålt att respektive inte fick följa med. Så snåla är iaf inte vi på Atv Center haha.
Dock börjar jag bli rätt sleden nu..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie Bergström - 17 augusti 2013 10:32

Tänkte att jag skulle försöka lägga upp bilder varje vecka så jag sen kan gå tillbaka och kolla. Är sämst på att ta bilder. Magen känns hantebart stor, den är nog ingen jätte direkt.. dock så har jag massa sammandragningar. Obehagligt och ibland gör ...

Av Stephanie Bergström - 2 augusti 2013 15:40


Igår fick vi tillträde till VÅRT hus! :-) Nu är det en jäkla massa målandet innan vi kan flytta in helt. Men svärfar har varit här och smyg börjat här innan dem andra målarna kommer på måndag. Dagen har även bestått av glukosbelastning hos BM, u...

Av Stephanie Bergström - 16 juli 2013 09:07

Sitter nere på jobb och det är så lugnt och skönt!  Ingen telefon eller spring för vi har egentligen semesterstängt i 2 veckor men vi är några som jobbar halvtid under denna perioden så här är bemannat för akutärende och för fiskets skull.  Tänk ...

oj!

Av Stephanie Bergström - 10 juli 2013 10:25


Gick tillbaka i bloggen och kollade bilder. Alltså magen har verkligen växt! Måste lägga upp en bild som jag tog igår sen kan ni ju spana in bilden från v17 haha.. jisses. Man ser kanske inte så bra på den.. men jaa det går framåt iaf! ...

Av Stephanie Bergström - 10 juli 2013 09:54

Så seg jag är på att blogga.  Idag går vi in i vecka 25 helt sjukt vad tiden springer iväg. Det händer verkligen grejor nu! Magen har vad jag tycker blivit enorm och vågen visar 3,5kg+. Bara denna veckan har jag nog gått upp minst 1kg äter som en h...

Presentation


Jag är en 22 årigtjej som bor mitt i skåne tillsammans med min älskade sambo. Här kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards